Vesa Tuisku

Lecturer in Music Technology

Tutkimustuotokset

  1. 2019
  2. Julkaistu

    A Web-based Music Learning Environment: A Case Study of Users' Experiences

    Ruokonen, I., Sepp, A., Ojala, A., Hietanen, L., Tuisku, V. & Ruismäki, H., syyskuuta 2019, julkaisussa : European journal of social & behavioural sciences. XXVI, 3, s. 2983-2993 260.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. Julkaistu

    University Music Educators Creating Piano-Learning Environments in Finnish Primary School Teacher Education

    Sepp, A., Hietanen, S. L., Enbuska, S. J. T., Tuisku, V. T., Ruokonen, I. & Ruismäki, H., 1 helmikuuta 2019, julkaisussa : European journal of social & behavioural sciences. XXIV, 249, s. 2852-2864 13 s., 249.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. 2018
  5. Julkaistu

    Student Teachers’ Needs in Blended Piano Studies for Clinic Style Face-to-face Guidance

    Hietanen, S. L., Enbuska, S. J. T., Tuisku, V. T., Ruokonen, I. & Ruismäki, H., 27 syyskuuta 2018, julkaisussa : European journal of social & behavioural sciences. XXIII, 3, s. 2701-2712 238.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Julkaistu

    The Community of Inquiry as a Framework in Student Teachers’ Music Education

    Enbuska, S. J. T., Tuisku, V. T. & Hietanen, S. L., 27 syyskuuta 2018, julkaisussa : European journal of social & behavioural sciences. XXIII, 3, s. 2713-2732 239.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Julkaistu

    Students' expectations and reflections about piano courses in Finnish primary school teacher education

    Sepp, A., Hietanen, S. L., Enbuska, S. J. T., Tuisku, V. T., Ruokonen, I. & Ruismäki, H., toukokuuta 2018, julkaisussa : Society. Integration. Education.. 1, s. 501-512

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  8. Julkaistu

    E-learning environments, opportunities and challenges in teaching and learning to play the piano in student teacher education

    Enbuska, S. J. T., Rimppi, A. S., Hietanen, S. L., Tuisku, V. T., ruokonen, I. & Ruismäki, H., 24 tammikuuta 2018, julkaisussa : European journal of social & behavioural sciences. XXI, 3, s. 2562-2569 226.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  9. 2017
  10. Julkaistu

    Toward a Blended Learning Model of Teaching Guitar as Part of Primary Teacher Training Curriculum

    Tuisku, V. T. & Ruokonen, I., 30 elokuuta 2017, julkaisussa : European journal of social & behavioural sciences. 20 (3/2017), s. 2520-2537 222.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  11. Julkaistu

    Finnish student teachers’ self-assesments of music study in a blended learning environment

    Ruokonen, I., Enbuska, S. J. T., Hietanen, S. L., Tuisku, V. T., Rimppi, A. S. & Ruismäki, H., 2017, julkaisussa : FINNISH JOURNAL OF MUSIC EDUCATION. 22, 2, s. 30-39 10 s.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  12. 2016
  13. Julkaistu

    Dialogue Possibilities in Guided Autonomous music Studies in Class-teacher Education in Finland

    Enbuska, S. J. T., Hietanen, S. L. & Tuisku, V. T., 10 helmikuuta 2016, julkaisussa : PROCEDIA: SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES. 217, s. 276-281

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

ID: 322462