Tanja Äärelä

erityispedagogiikan dosentti

erityispedagogiikan yliopistonlehtori

Tutkimustuotokset

  1. 2020
  2. Julkaistu

    Five Basic Cornerstones of Sustainability Education in the Arctic

    Määttä, K., Hyvärinen, S., Äärelä, T. & Uusiautti, S., 2020, julkaisussa : Sustainability (Switzerland). 12, 4, 1431.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenKatsausartikkelivertaisarvioitu

  3. Julkaistu

    “She does not control me anymore but i can hear her voice sometimes”: - a phenomenographic research on the resilience perceptions of children who have survived from upbringing by a narcissistic parent

    Määttä, M., Määttä, K., Uusiautti, S. & Äärelä, T., 2020, julkaisussa : European Journal of Education Studies. 6, 12, s. 17-40

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. 2019
  5. Julkaistu

    “There are not enough hours in a day to do everything”: Parents’ descriptions of everyday life with a child with severe physical disability

    Häyrynen, E., Määttä, K., Äärelä, T. L. M. & Uusiautti, S., 2019, julkaisussa : International journal of research studies in education. 8, 1, s. 65-76

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. 2018
  7. Julkaistu

    Miten käy erityisopetuksen

    Määttä, K., Uusiautti, S. & Äärelä, T. L. M., 1 syyskuuta 2018, julkaisussa : Lapin kansa. 1.9.2018, s. 2

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliYleistajuinen

  8. Julkaistu

    Challenges of special education

    Määttä, K., Äärelä, T. L. M. & Uusiautti, S., 2018, New methods of special education. Uusiautti, S. & Määttä, K. (toim.). Berlin: Peter Lang, s. 13-29

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuTieteellinenvertaisarvioitu

  9. Julkaistu

    “Happy to see you here” and other cornerstones of hospital school teacherhood

    Äärelä, T. L. M., Määttä, K. & Uusiautti, S., 2018, julkaisussa : Education sciences and psychology. 47, 1, s. 90-103

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  10. Julkaistu

    Toward the pedagogy of preventing social exclusion

    Äärelä, T. L. M., Uusiautti, S. & Määttä, K., 2018, New methods of special education. Uusiautti, S. & Määttä, K. (toim.). Berlin: Peter Lang, s. 147-170

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuTieteellinenvertaisarvioitu

  11. 2017
  12. Julkaistu

    What happens to Special Education: Will Inclusion be the Solution?

    Määttä, K., Äärelä, T. L. M. & Uusiautti, S., 2017, julkaisussa : Asian journal of education and e-learning. 5, 5, s. 141-149

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  13. 2016
  14. Ennen painatusta julkaistu e-versio

    The challenges of parent–teacher collaboration in the light of hospital school pedagogy

    Äärelä, T. L. M., Määttä, I. K. & Uusiautti, S. J., 22 syyskuuta 2016, julkaisussa : Early child development and care. 186, 14 s.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  15. Julkaistu

    Caring teachers’ ten dos: “For the teacher, they might be just small things, but for the student, they mean the world”

    Äärelä, T. L. M., Määttä, I. K. & Uusiautti, S. J., 2016, julkaisussa : INTERNATIONAL FORUM OF TEACHING AND STUDIES. 12, 1, s. 10-20

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 Seuraava

ID: 345555