Suvi Lakkala

Yliopistonlehtori

Tutkimustuotokset

  1. 2019
  2. Julkaistu

    Implementing Inclusive Education in Lithuania: What are the main Challenges according to Teachers’ Experiences?

    Lakkala, S., Juškevičienė, A., Česnavičienė, J., Poteliūnienė, S., Ustilaitė, S. & Uusiautti, S., 20 joulukuuta 2019, julkaisussa : Acta Paedagogica Vilnensia. 43, s. 37-56 19 s.

    Tutkimustuotos: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. Julkaistu

    Inklusiivisen pedagogiikan sisältö ja metodit

    Lakkala, S., joulukuuta 2019, Opaskirja oppilaan kohtaamiseen monikulttuurisessa koulun arjessa. Paksuniemi, M., Körkkö, M., Keskitalo, P. & Norvapalo, K. (toim.). Turku: Siirtolaisuusinstituutti, s. 33-40 8 s. ( Julkaisuja / Publikationer / Publications (Siirtolaisuusinstituutti); Nro 26).

    Tutkimustuotos: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuAmmatillinen

  4. Julkaistu

    Koulun mahdollisuudet lapsen oppimisen ja hyvinvoinnin vahvistajana – opettajat ja koulukuraattorit hyvinvointityön tarpeen tunnistajina ja koordinoijina.

    Lakkala, S. P., Turunen, T., Laitinen, M. & Kauppi, A. J., 26 maaliskuuta 2019, julkaisussa : Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja. 50, 1, s. 47-59 12 s.

    Tutkimustuotos: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Julkaistu

    Steps towards and challenges of inclusive education in Northern Finland

    Lakkala, S. P., Takala, M., Miettunen, H., Kyrö-Ämmälä, O., Sarivaara, E. & Kielinen, M., 25 maaliskuuta 2019, Including the North : a comparative study of the policies on inclusion and equity in the Circumpolar North. Beaton, M. C., Hirshberg, D. B., Maxwell, G. R. & Spratt, J. (toim.). Rovaniemi: Lapin yliopisto, s. 125-142 17 s.

    Tutkimustuotos: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Julkaistu

    Finnish Vocational Education and Training in Transition

    Lakkala, P. & Lakkala, S. P., 24 tammikuuta 2019, Introduction to the Finnish Educational System. Paksuniemi, M. & Keskitalo, P. (toim.). Leiden: Brill, s. 33-50 17 s.

    Tutkimustuotos: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Julkaistu

    Tracing Inclusive Education and its Prerequisites in the Finnish Education System

    Lakkala, S. P., 24 tammikuuta 2019, Introduction to the Finnish Educational System. Paksuniemi, M. & Keskitalo, P. (toim.). Leiden: Brill, s. 15-32 17 s.

    Tutkimustuotos: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuTieteellinenvertaisarvioitu

  8. Ennen painatusta julkaistu e-versio

    ”For the whole grade’s common good and based on the student’s own current situation”: differentiated teaching and the choice of methods among Finnish teachers

    Laari, A., Lakkala, S. & Uusiautti, S., 1 tammikuuta 2019, julkaisussa : Early child development and care.

    Tutkimustuotos: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  9. Julkaistu

    #Hyvinvoiva amis. Peruskoulusta ammattiopintoihin ja työelämään Lapissa: Kehittämishankkeen taustaselvitys

    Lakkala, S. (toim.) & Narkaus, S. (toim.), 2019, Rovaniemi: Lapin yliopisto. 77 s.

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiTutkimusraporttiAmmatillinen

  10. 2018
  11. Julkaistu

    Inklusiivisen luokan vuorovaikutussuhteet

    Kyrö-Ämmälä, O. & Lakkala, S. P., 22 marraskuuta 2018, julkaisussa : eErika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia . 2018, 2, s. 30-36 7 s.

    Tutkimustuotos: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliAmmatillinen

  12. Julkaistu

    Teachers' perceptions of educational reform aimed at inclusion

    Lakkala, S. P. & Thuneberg, H., 3 syyskuuta 2018, julkaisussa : EDUCATION IN THE NORTH. 25, 1-2, s. 295-319

    Tutkimustuotos: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

ID: 319254