Satu-Maarit Frangou

Väitöskirjatutkija

Tutkimustuotokset

  1. 2020
  2. Julkaistu

    Write to Recall: An Embodied Knowledge Construction Model of Affects in Writing

    Frangou, S-M., 2020, Rovaniemi: Lapin yliopisto. 151 s.

    Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirjaArtikkelikokoelma

  3. 2019
  4. Julkaistu

    Focus on Personalized Collaborative Learning: What Can We Learn from the Indigenous Sámi Teachers’ Supplementary Study Program on Digital Learning Tools?

    Keskitalo, P., Frangou, S-M. & Chohan, I., 18 marraskuuta 2019, Innovative Technologies and Learning: Second International Conference, ICITL 2019 Tromsø, Norway, December 2–5, 2019 Proceedings. Rønningsbakk, L., Wu, T-T., Sandnes, F. E. & Huang, Y-M. (toim.). Cham: Springer Publishing Company, s. 675-684 (Lecture Notes in Computer Science; Nro 11937).

    Tutkimustuotos: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Julkaistu

    The effect of writing modality on recollection in children and adolescents

    Frangou, S-M., Wikgren, J., Sintonen, S., Kairaluoma, L. & Vasari, P., 28 lokakuuta 2019, julkaisussa : RESEARCH IN LEARNING TECHNOLOGY. 27, s. 1-13

    Tutkimustuotos: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Julkaistu

    Social Aspects of Learning: Sámi People in the Circumpolar North

    Laiti, O. K. & Frangou, S-M., 1 tammikuuta 2019, julkaisussa : INTERNATIONAL JOURNAL OF MULTICULTURAL EDUCATION. 21, 1, s. 5-21 17 s.

    Tutkimustuotos: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Hyväksytty/Painossa

    Educational design research in collaboration with students: Developing a reindeer herding study programme and a model of vocational Sámi pedagogy

    Keskitalo, P., Frangou, S-M. & Chohan, I., 2019, (Hyväksytty/Painossa) julkaisussa : EDUCATION IN THE NORTH.

    Tutkimustuotos: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  8. 2018
  9. Julkaistu

    Embodied Knowledge Construction in Writing

    Frangou, S-M., 21 joulukuuta 2018, julkaisussa : EDUCATION IN THE NORTH. 25, 3, s. 89-105

    Tutkimustuotos: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  10. Julkaistu

    Can you put your finger on it? The effects of writing modality on Finnish students’ recollection

    Frangou, S-M., Ruokamo, H., Parviainen, T. & Wikgren, J., 29 lokakuuta 2018, julkaisussa : WRITING SYSTEMS RESEARCH. 10, 02, s. 82-94 10(2).

    Tutkimustuotos: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

ID: 2024980