Satu Uusiautti

Koulutusvararehtori

Professori (kasvatustiede, erityisesti kasvatuspsykologia)

Tutkimustuotokset

  1. 2020
  2. Julkaistu

    Students’ Social Self-Image and Engagement with Studies within the Classroom: A Qualitative Multimethod Research on Teachers’ Pedagogical Activities in Inclusive Education

    Lakkala, S., Uusiautti, S., Kyrö-Ämmälä, O. & Grönfors, P., 28 toukokuuta 2020, julkaisussa : INTERNATIONAL JOURNAL OF WHOLE SCHOOLING. 16, 1, s. 35-60

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. Ennen painatusta julkaistu e-versio

    The implementation of positive pedagogy in Finnish early childhood education and care: A quantitative survey of its practical elements

    Ranta, S., Uusiautti, S. & Hyvärinen, S., 21 toukokuuta 2020, julkaisussa : Early child development and care.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. Ennen painatusta julkaistu e-versio

    Sustaining intangible heritage through video game storytelling: the case of the Sami Game Jam

    Laiti, O., Harrer, S., Uusiautti, S. & Kultima, A., 4 huhtikuuta 2020, julkaisussa : INTERNATIONAL JOURNAL OF HERITAGE STUDIES.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Julkaistu

    Is non-formal learning a solution to enhance immigrant children’s empowerment in northern Finnish communities?

    Yeasmin, N., Uusiautti, S. & Määttä, K., 26 maaliskuuta 2020, julkaisussa : Migration and Development. 27 s.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Julkaistu

    Educational Psychology for Sustainable Development: Special Issue

    Määttä, K. (toim.) & Uusiautti, S. (toim.), 31 tammikuuta 2020, julkaisussa : Sustainability (Switzerland). 12, 1

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenLehden erikoisnumeron toimittaminenTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Julkaistu

    Educational psychological perspectives on sustainability education

    Määttä, K. & Uusiautti, S., 3 tammikuuta 2020, julkaisussa : Sustainability (Switzerland). 12, 6, 398.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  8. Julkaistu

    Finnish Students’ Knowledge of Climate Change Mitigation and Its Connection to Hope

    Ratinen, I. & Uusiautti, S., 2020, julkaisussa : Sustainability (Switzerland). 12, 6

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  9. Julkaistu

    Five Basic Cornerstones of Sustainability Education in the Arctic

    Määttä, K., Hyvärinen, S., Äärelä, T. & Uusiautti, S., 2020, julkaisussa : Sustainability (Switzerland). 12, 4, 1431.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenKatsausartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  10. Julkaistu

    Nine Contradictory Observations About Girls’ and Boys’ Upbringing and Education: The Strength-Based Approach as the Way to Eliminate the Gender Gap

    Määttä, K. & Uusiautti, S., 2020, julkaisussa : Frontiers in education. 5, s. 1-9 134.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenKatsausartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  11. Julkaistu

    “She does not control me anymore but i can hear her voice sometimes”: - a phenomenographic research on the resilience perceptions of children who have survived from upbringing by a narcissistic parent

    Määttä, M., Määttä, K., Uusiautti, S. & Äärelä, T., 2020, julkaisussa : European Journal of Education Studies. 6, 12, s. 17-40

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...23 Seuraava

ID: 324079