Outi Kyrö-Ämmälä

Yliopistonlehtori, KT, Varadekaani

Tutkimustuotokset

  1. 2020
  2. Julkaistu

    Students’ Social Self-Image and Engagement with Studies within the Classroom: A Qualitative Multimethod Research on Teachers’ Pedagogical Activities in Inclusive Education

    Lakkala, S., Uusiautti, S., Kyrö-Ämmälä, O. & Grönfors, P., 28 toukokuuta 2020, julkaisussa : INTERNATIONAL JOURNAL OF WHOLE SCHOOLING. 16, 1, s. 35-60

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. 2019
  4. Julkaistu

    Ajattelutaitojen opettaminen perusopetuksessa

    Kyrö-Ämmälä, O. & Anttila, K., joulukuuta 2019, Opaskirja oppilaan kohtaamiseen monikulttuurisen koulun arjessa. Paksuniemi, M., Körkkö, M., Keskitalo, P. & Norvapalo, K. (toim.). Siirtolaisuusinstituutti, s. 63-84 ( Julkaisuja / Siirtolaisuusinstituutti; Nro 26).

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuAmmatillinen

  5. Julkaistu

    Steps towards and challenges of inclusive education in Northern Finland

    Lakkala, S. P., Takala, M., Miettunen, H., Kyrö-Ämmälä, O., Sarivaara, E. & Kielinen, M., 25 maaliskuuta 2019, Including the North : a comparative study of the policies on inclusion and equity in the Circumpolar North. Beaton, M. C., Hirshberg, D. B., Maxwell, G. R. & Spratt, J. (toim.). Rovaniemi: Lapin yliopisto, s. 125-142 17 s.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Julkaistu

    Using a video app as a tool for reflective practice

    Körkkö, M. K., Morales Rios, S. & Kyrö-Ämmälä, O., 2 tammikuuta 2019, julkaisussa : EDUCATIONAL RESEARCH. 61, 1, s. 22-37

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Julkaistu

    Initial teacher education at the University of Lapland

    Kyrö-Ämmälä, O., 2019, Introduction to the Finnish Educational System. Paksuniemi, M. & Keksitalo, P. (toim.). Brill, s. 51-66

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuTieteellinenvertaisarvioitu

  8. 2018
  9. Julkaistu

    Inklusiivisen luokan vuorovaikutussuhteet

    Kyrö-Ämmälä, O. & Lakkala, S. P., 22 marraskuuta 2018, julkaisussa : eErika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia . 2018, 2, s. 30-36 7 s.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliAmmatillinen

  10. Julkaistu

    Conceptions of school assessment: what do Finnish primary school students think of assessment?

    Ämmälä, A. & Kyrö-Ämmälä, O., 21 elokuuta 2018, julkaisussa : EDUCATION IN THE NORTH. 25, 1-2, s. 275-294

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  11. Julkaistu

    How do we educate inclusive teachers?

    Kyrö-Ämmälä, O., 13 kesäkuuta 2018.

    Tutkimustuotokset: KonferenssiesitysKonferenssipaperiTieteellinen

  12. 2017
  13. Julkaistu

    Arctic Inclusive Teacher Education - dream or reality?

    Kyrö-Ämmälä, O. & Lakkala, S. P., 28 elokuuta 2017.

    Tutkimustuotokset: KonferenssiesitysKonferenssipaperiTieteellinen

  14. Julkaistu

    Inclusive Classroom: Teacher - Student relationships

    Kyrö-Ämmälä, O., Lakkala, S. P. & Turunen, T. A., 4 heinäkuuta 2017, Search and Research: Teacher education for contemporary context. Mena, J., García-Valcárcel, A., García-Peñalvo, F. J. & Del Pozo, M. M. (toim.). Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca, s. 669-677 (Aquilafuente).

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 Seuraava

ID: 319308