Minna Uotila

Professori

Tutkimustuotokset

  1. 2011
  2. Julkaistu

    Tunteita herättävä pakkaus: Sense giving packaging -hankkeen loppuraportti

    Uotila, M. & Alakärppä, I., 2011, Rovaniemi: Lapin yliopistopaino.

    Tutkimustuotokset: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  3. 2010
  4. Julkaistu

    Luxus: Luxury of tomorrow; Sofistikoituneet vapaa-ajan palvelut, palveluverkostot ja palvelumuotoilustrategiat

    Uotila, M. (toim.), 2010, Rovaniemi: Lapin yliopisto.

    Tutkimustuotokset: Kirja/raporttiKokoomateosTieteellinen

  5. 2008
  6. Julkaistu

    Ethically sound innovations : the phenomenology and taste of the outdoor elite

    Uotila, M. & Rytilahti, P., 2008, Changing the change conference : design, visions, proposals and tools. 2008 toim. Torino: Politecnico di Milano

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuTieteellinen

  7. 2007
  8. Julkaistu

    Understanding the essence of environmentally sound products : some insignts into ecoluxury design

    Rytilahti, P., Uotila, M. & Narbrough, M., 2007, In the Web proceedings of Nordic Design research.

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuTieteellinen

  9. Julkaistu

    Uutta luksusta etsimässä

    Rytilahti, P., Falin, P., Uotila, M. & Aula, P., 2007, Ryijyistä kyborgeihin : tekstiili- ja vaatetusalan muotoilututkimusta luomassa. 2007 toim. Rovaniemi: Lapin yliopisto

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuTieteellinen

  10. 2006
  11. Julkaistu

    FF-tool -menetelmä strategiseen tuotekehitykseen ja muotoiluun

    Aula, P., Rytilahti, P., Uotila, M. & Vehmas, K., 2006, julkaisussa : Muotoilun johtaminen. 42436, s. 1 - 14

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus lehdessä tai erikoisnumeron toimittaminenArtikkeliYleistajuinen

  12. Julkaistu

    Strategic design and end-user knowledge in experience production

    Aula, P., Rytilahti, P., Uotila, M. & Vehmas, K., 2006, Articles on experiences. 2006 toim. Rovaniemi: Lapland Centre of Expertise for Experience Industry, s. 156-166

    Tutkimustuotokset: Kirjoitus kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaLukuAmmatillinen

ID: 319950