Mil­len­ni­aa­lien matkakohteen valintaan vaikuttaa kohteen ins­tag­ram­mat­ta­vuus – kysyimme, kuinka paljon su­per­julk­kis­ten tuoma somenäkyvyys tuo euroja Lapin matkailuun

Lehdistö/media: Yhteiskunta

Kaleva. 10.4.2019. Toimittaja Eleonoora Riihinen. Toinen haastateltava Ilkka Länkinen.

Viitteet

NimiMil­len­ni­aa­lien matkakohteen valintaan vaikuttaa kohteen ins­tag­ram­mat­ta­vuus – kysyimme, kuinka paljon su­per­julk­kis­ten tuoma somenäkyvyys tuo euroja Lapin matkailuun
Tunnustuksen arvoAlueellinen
Median nimiKaleva
MediatyyppiLehti
MaaSuomi
Julkaisupäivämäärä10.04.2019
Tuottaja / kirjoittajaEleonoora Riihinen
URL-osoitehttps://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/millenniaalien-matkakohteen-valintaan-vaikuttaa-kohteen-instagrammattavuus-kysyimme-kuinka-paljon-superjulkkisten-tuoma-somenakyvyys-tuo-euroja-lapin-matkailuun/818310/
HenkilötMinni Haanpää

ID: 5144514