Inklusiivisen pedagogiikan sisältö ja metodit

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Abstract

Millaista on hyvä opetus? Miten erilaisten oppijoiden oppimisedellytykset saadaan
käyttöön ja oppiminen edistymään? Seuraava teksti avaa inklusiivisen pedagogiikan
peruselementtejä ja johdattaa meidät huomaamaan, kuinka tärkeää on, että jokainen oppilas saa mahdollisuuden kehittyä omista lähtökohdistaan käsin keskinäistä arvostusta henkivässä ilmapiirissä.
Original languageFinnish
Title of host publicationOpaskirja oppilaan kohtaamiseen monikulttuurisessa koulun arjessa
EditorsMerja Paksuniemi, Minna Körkkö, Pigga Keskitalo, Katja Norvapalo
Place of PublicationTurku
PublisherSiirtolaisuusinstituutti
Pages33-40
Number of pages8
ISBN (Electronic)978-952-7167-74-8
ISBN (Print)978-952-7167-73-1
Publication statusPublished - Dec 2019
MoEC publication typeD2 Article in professional manuals or guides or professional information systems or text book material

Publication series

Series Julkaisuja / Publikationer / Publications (Siirtolaisuusinstituutti)
Number26
ISSN2343-3507